Mechwarrior AoD proxy piechoty

Jakiś czas temu na forum solarisVII  poruszyłem temat zastępowania Battletechowej piechoty  przy pomocy piechoty z systemu Mechwarrior AoD. Podpowiedziano mi że jedyną piechotą która będzie mogła poprawnie sprawować tę funkcję będzie piechota występująca w ilości 3+ na podstawce oraz pancerze wspomagane.

Ponieważ dysponowałem kilkoma jednostkami tego typu postanowiłem je odczepić od podstawek i sprawdzić jak się sprawdzą jako pojedyncze jednostki.

Jak je zdjąć: nie polecam odcinania gdyż może to uszkodzić figurkę którą próbujemy zdjąć. Mój sposób to wbicie małego szpikulca w miejscu gdzie stopa styka się z podłożem i takim sposobem "wyważenie" jednostki :).


Efekty:




Od prawej do lewej :
1.Oryginalna piechota do Battletecha (skala 6mm) Davioni
2. Stand SM z GW Epic
3. Mechwarrior AoD  zwykła pechota (jednostka zdjęta ze standu z 5 żołnierzami)
4. Mechwarrior AoD Undine BA (stand 3)
5. Salamander BA (1 na standzie)

Nie widziałem na żywo jeszcze żadnego oryginalnego BA do battletecha ale ze zdjęć dostępnych na forum oraz w sieci pokuszę się o następujące wnioski:

1. Piechota z MW:AoD niestety ale się nie nadaje (aczkolwiek jeśli ktoś woli zamiast 3~5 ludzików na standzie mieć jednego symbolizującego oddział to to rozwiązanie będzie idealne)
2. BA które są pojedynczymi jednostkami na standzie również odpadają.
3. Proxowanie piechoty jednostkami z Epica jest w pełni zgodne ze skalą ;).
4. BA występujące w ilości 3 na stand są w prawie dobrej skali (aczkolwiek to muszę jeszcze potwierdzić "na własne oczy")

Comments