17 sty 2012

Home made travel case

Kolejny przepis home made tym razem na travel case. Potrzebne będą:
* skrzynka narzędziowa (ostatnimi czasy udało mi się zakupić skrzynię o wymiarach 54x25x25 cm razem z jedną mniejszą 30x15x16 cm za za 29.90 w jednym z Łódzkich marketów budowlanych)
* Pistolet na gorący klej wraz z sporym zapasem kleju.
* Pianka (gąbka?) używana do ocieplania podłogi (chodzi o tą którą daje się pod panele)

Zasada postępowania jest prosta. Wycinamy z pianki odcinki o szerokości równej szerokości skrzynki (z tego co zauważyłem lepiej robić dużo mniejszych odcinków aniżeli kilka długich) następnie przy pomocy pistoletu na gorący klej doklejamy do tak wyciętej podstawki ścianki i przegródki:



ciężko podać dokładne wymiary ponieważ są one zależne od indywidualnych potrzeb ale mam nadzieje, że ogólny przepis który przedstawiłem pozwoli wam na wykonywanie swoich własnych skrzyń.

1 komentarz:

  1. Ciekawy sposób dostosowywania różnych pojemników do naszych celów transportowych. Ciekawe, zawsze myślałem, że gorący klej stopi gąbkę lub styropian... człowiek uczy się przez całe życie :D

    OdpowiedzUsuń