Plasticat #1

Na wstępie chciałbym podziękować Aniusiakowi za wspaniałe zdjęcia 

A teraz do rzeczy. Ostatnio miałem przyjemność gościć w pięknym mieście zwanym Krakowem. W tym samym mieście kolega Amraath, (tegoroczny mistrz Battletecha) otworzył biznes druku 3D. Poniżej możecie zobaczyć prototyp wydruku 3d landspeedera w skali plus minus 1:100.





Po wstępnej obróbce i poucinaniu nie nadających się do niczego dodatków zostałem się z takim oto kadłubem:




Jak widać model wymaga bardzo dużo pracy ale zachęca swoją bardzo niską ceną.
Dodatkowo poprosiłem o wydruk magazynów stworzonych przez Brathaca. Ze względu na krótki termin i kłopoty z drukarką dostałem dwa magazyny bez kopułek w cenie jednego(środkowy zamówił sobie Brathac).







Po więcej fotek wydruków zapraszam tutaj.

Comments

  1. A ja się pytam, gdzie chimera?

    ReplyDelete
  2. Kurcze proste budy na ilość czemu nie? Szczególnie jak potrzebujesz jednolitej zabudowy wielkomiejskiej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tę chwilę za drogi interes na całe miasto, lepiej kupić plasticard i samemu coś pokleić ;), ale kto wie co będzie za kilka lat.

      Delete

Post a Comment