Piątek 13 - Myśliwce em4

Piątek 13 zaatakował w tym roku z dwu dniowym opóźnieniem.

Podczas próby zdjęcia farby z części maszyn uległy one całkowitemu stopieniu. Teraz są to bryły szarego plastiku o kształcie mgliście przypominającym dawny wygląd.

Ponieważ myśliwce te planowałem wykorzystać na najbliższym Pyrkonie (i ogólnie podobają mi się utracone wzory) chciałbym nabyć część część zestawu (w ostateczności całe pudełko)

Tutaj pojawiają się dwa pytania:
1) Czy ktoś z was nie chciałby odsprzedać części swojej kolekcji?
2) Czy znacie jakiegoś polskiego dystrybutora u którego można nabyć dane maszyny?


W przypadku kupna pojedynczych sztuk interesują mnie

W pierwszej kolejności:  1, 5 i 6
W drugiej kolejności: 2





Co do samego zdejmowania farby.
Użyłem płynu hamulcowego DOT3, używałem go wielokrotnie na figurkach różnych producentów i nigdy nie miałem, żadnego problemu ... aż do dzisiaj. Najprawdopodobniej zawiniłem przetrzymując figurki w specyfiku ponad 24 godziny ( chyba ok 28) ale nigdy nie miałem takich problemów z innymi figurkami ( a niektóre trzymałem w nim ponad 30 godzin).

Oto co zostało po myśliwcach:


Comments