Second edition of pimp my 3D printed APC is here! (First Edition can be found here)
Tak jak poprzednio wymieniłem lufę (tym razem na metalową) dorobiłem trochę "ozdobników" i wymieniłem tylne drzwi na plastikowe aby bardziej się odznaczały
As previously I replaced the gun barrel (this time with a metal one) added some 'delighters' and replaced the rear door with plastic ones so they pop out a bit better,
Po pomalowaniu APC prezentuje się następująco:
How it looks after painting:
Jak zwykle zdjęcia nie oddają dobrze schematu malowania który uważam za bardzo udany :)
As usual the photos do not show the schema as good as it looks live, I really like it and think it is a success.
How to paint:
- Czarny podkład w sprayu.
- Płyty pancerza pokryłem Vallejo Stonewall Grey w taki sposób by nie zamalować czarnych krawędzi łączących poszczególne sekcje.
- Na drugą warstwę Stonewall nakładam dwie warstwy Vallejo white w taki sam sposób jak Stonewall (aby nie utracić szarości)
- Elementy metalowe to Vallejo Gunmetal metal - ale średnio się nadaje powierzchnie nim pokryte wyglądają jak by były ze srebra, są zbyt jasne
- Ozdoby i wizjer kierowcy potraktowałem GW Scorpion green
- Worki na tyle pomalowałem czekoladowym brązem.
- Worki i części metalowe pokryłem washem GW Baddab black
- Worki rozjaśniłem mieszanką brązu i białego
- Gąsienice dodatkowo pokryłem delikatnym brązowym washem od Vallejo (jakiś wash do skór nazwy nie pamiętam).
- Całość pokryta jest lakierem matowym Vallejo.
- Black spray undercoat
- I painted the armor plates with two coats of Vallejo Stonewall grey. The trick is to paint it in a way to leave the outer edges of the plate black .
- On the second coat of stonewall I painted two coats of Vallejo white (just remember to keep the grey outer edges)
- For metal elements I used Vallejo Gunmetal metal
- The delighters and driver view were painted with GW Scorpion green
- The bags in the back were painted with some random chocolate brown
- Bags and metal parts got a wash with GW Baddab black
- I highlighted the bags with a mix of brown and white
- The threads got an additional wash with a light skin brown from Vallejo
- The entire APC got covered in Vallejo mat varnish.








