Andy's work

Zazwyczaj nie zbaczam z wargamingowego toru ale dzisiaj muszę zrobić wyjątek. Byłem dzisiaj w odwiedzinach u brata, podziękować mu za odnalezienie bardzo starych zabawek które będę mógł wykorzystać do Epica i nie tylko. Rozmowa zeszła na tematy modelarskie, brat podpytywał czy coś tam robię. Odpowiedziałem, że tworze różnego rodzaju tereny figurki itp i spytałem jak jego kolejki - obaj moi bracia są zainteresowani modelarstwem kolejowym (H0) ale od dawna nie widziałem żadnych postępów w ich kolekcji (rodziny, żony i dzieci jednak robią swoje). Andrzej (bo tak ma na imię) stwierdził, że odkąd jego pociecha chodzi regularnie o 20 spać on wieczorami coś sobie dłubie przy modułach. Zaintrygowany spytałem czy mogę zobaczyć efekty jego wieczornego dłubania. Kopara mi opadła i nadal nie chce się podnieść, zresztą zobaczcie sami ;)  







Autorska replika domu moich rodziców wykonana z papieru



Jest to jeszcze WIP, jak widać brakuje jednego segmentu który zamknie pętlę i jak to mój brat określił "chce to jeszcze dopracować" ale na mnie jego praca zrobiła ogromne wrażenie. 

Na następną wizytę zapowiedziałem już, że zbiorę swoich 15 milimetrowych wojaków i będziemy walczyć na jego terenie, przy takiej wielkości stołu chyba trzeba będzie powiększyć kontyngent wojskowy ;) 

Comments