Epic Armageddon Ork Supa Stompa - [ PL/EN ]

Marzec upłynął głównie pod znakiem Pyrkonowych przygotowań ich efekty najlepiej będzie można zobaczyć na wydarzeniach ale zanim to nastąpi kilka smaczków dla wprowadzenia w odpowiedni nastrój.

March passed mostly on Pyrkon preparations. Their effects will be better visible on the events themselves but for now I want to publish some teasers to prepare the mood.

Cel | Target:

Stworzyc super stompe z wykorzystaniem jak najmniejszej ilosci gotowych bitzow
Create a supa stompa using the smallest amount of bitz possible

Czesci:
1mm plasticard
Wklad do dlugopisu
2 sruby zenonki
Kawalek metalowego drutu (twardy)
Zatyczka od kabli swiatlowodowych
Kilka bitzow do smaku

Parts:

1mm plasticard
Pen insert
2 plasric screws
A peace of hard metal wire
Fibrewire cable plug
A few bitz just for taste

Efekt końcowy (co najwyżej średni) prezentuje się następujaco:
The end effect (medium at best) looks like this:





Po szybkim malowaniu:
After a quick paint job:






Druga (tak na prawdę pierwsza) stompa z użyciem większej ilości bitzow. Gdy ją zrobiłem wydawała mi się za mała (dlatego druga jest taką wielką krową)

The second (technically first) stompa that I made using a bit more bitz. When I finished her she look to small (that's why the second one is such a big cow)





I kilka fotek dla skali

Some scale photos




Comments

  1. Druga (znaczy pierwsza, ta z piłą od forest mecha) mi się podoba. Tylko za mało orczych ozdóbek (zęby, dodatkowe blachy, kupa nitów) ;)

    ReplyDelete
  2. Jestem w szoku, myślałem, że w Łodzi nikt nie gra w Epica. Ja dopiero chce wejść w system. Zakupiłem zasady i jakies modele do Space Marinsów. Chetnie bym sie z kimś spotkał, pograł, pogadal itp. Napiszcie na: marekzlodz@interia.pl

    ReplyDelete

Post a Comment