Spring Tanks are comming

Wiosna przyszła a wraz z nią oficjalnie powoli rozpoczynam przygotowania do Pyrkonu. Pierwszy na stół trafił jeden z 3 (albo 4) super ciężkich czołgów Storm Hammer.

Spring is here and along with its start I am starting my Pyrkon preparations. First to go was one of 3 (maybe 4) super heavy Storm Hammer tank.





Niestety wszystkim egzemplarzom które zakupiłem brakowało oryginalnych małych wieżyczek (a niektórym oryginalnych wież głównych) dlatego też musiałem zadziałać trochę magii z małymi nakrętkami i szpilkami. Moim zdaniem wyszło całkiem zarąbiście.

Unfortunately all of the tanks that I purchased were missing the original small turrets (some were also missing the main guns) that's why I used a bit of magic with small nuts and needles. The end effect is very good in my opinion


Drugie w kolejce były wydruki 3d Leman Russów o których pisałem jakiś czas temu. Postanowiłem spróbować potraktować je kamuflażem który ukryje te defekty

Next in line were the 3d printed Leman Russ tanks (I wrote about them some time ago). I decided to try out a simple camouflage to hide the printing imperfections.







Jak wyszło widać wyżej. Cudów nie ma ale z odległości "stołowej" w przeciwieństwie do zdjęciowej prezentuje się to całkiem nieźle. Pewnie domówię sobie jeszcze 7 sztuk aby mieć pełen oddział.

The end results you can see above. It's not miracle work but on the table from some distance they look pretty good (not so much in the close up photos). I will probably buy 7 more to have a full detachment.

Z trzecim czołgiem postanowiłem spróbować cos więcej, zrobiłem mu delikatne rozjaśnienia na krawędziach i zacząłem malowanie ładunku ale jakoś to do mnie nie przemawia. 

With the third tank I tried to add some highlights and started painting the stowage but somehow that does not appeal to me.





Comments

  1. Zawsze to jakiś sposób na figurki z epica :) Wyglądają wystarczająco dobrze, odległość oka od modelu na stole na pewno działa na korzyść tego drugiego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeden z wielu sposobów! ;). Z odległości stołowej prezentuje się lepiej dlatego też projekt nie został całkowicie zarzucony :)

      Delete

Post a Comment