Nie mam czasu, jadę czołgiem!

Bardzo rzadko (nigdy?) wrzucam na bloga rzeczy prywatne/nie związane z hobby wargamingowym tym razem jednak zrobię wyjątek. Na moje 30 urodziny, moja kochana żona Ania wraz ze znajomymi postanowiła sprawić mi niesamowity prezent i zafundować mi możliwość pokierowania czołgiem!


I don't usually (never?) post private/non-wargaming things, this time, however, I will make an exception. For my 30 birthday, my loving wife Anna along with my friends decided to make me a surprise present the ability to actually drive a tank! 



Niesamowite przeżycie, za które będę małżonce i przyjaciołom wdzięczny do końca (mam nadzieję, że długiego :D) życia. Całość akcji była wielką (i zaskakująco dobrze udokumentowaną) konspiracją, której skróconą wersję możecie obejrzeć na poniższym filmie :)



An amazing experience for which I will be grateful to the end of my (hopefully very long :D) life. The entire endeavor was a big (and surprisingly well documented) conspiracy, which you can see a glimpse of in the video below :)









Moje zamiłowanie do pojazdów gąsienicowych było ogromne, teraz zostało tylko pogłębione więc w najbliższych miesiącach spodziewajcie się przypływu postów z spod znaku gąsienicy!



My love for tracked vehicles was huge, but now it has grown even stronger so in the upcoming months expect some tracked goodies!



Poniżej kilka fotek innych sprzętów które również mieliśmy okazję obejżeć z bliska:

Below some photos of other vehicles that we had the possibility to see up close:






















Comments

Post a Comment