Warcon 4

Pierwszy raz jestem na plakacie!
My first time on a convention poster!

Za namową Borsuka wybraliśmy się na czwartą edycję Warconu, małego konwentu planszówkowego.

Along with Borsuk we decided to visit this year Warcon (4 edition), a small board game convention.

Zanim tam trafiliśmy postanowiłem wziąć na warsztat swoje białe kawałki żywicy zwane czołgami i nadać im nieco więcej charakteru i wyrazistości. Nie zrozumcie mnie źle, postanowienie zrodziło się we mnie jakiś czas temu jednak dopiero magiczny czas przedkonwentowego wieczoru sprawił, że przybyła z dawna oczekiwana motywacja.

Before we got there I decided to pimp up my sad white blobs of resin known as tanks and add a bit of spice to them. Don't get me wrong, I had this idea for some time now but only within the magical pre-convention time allowed me to gather the much needed motivation.

Czołg po lewej stronie (Czołg, nie wyrzutnia) potraktowałem washem, jednak jest to opcja pozostawiająca zacieki przez co niejako zmuszony byłem odmalowywać biały (który jak się okazało nie jest tym samym białym co pierwotny co widać na wyrzutni  po lewej). Dużo lepsze efekty osiągnąłem robiąc zaznaczanie krawędzi ręcznie przy pomocy rozwodnionej czarnej farby (czołg środkowy) . Dla porównania ze stanem pierwonym czołg skrajnie prawy przedstawia starsze malowanie.

The tank on the left (not the launcher) was treated with a black wash, this option although successful was a bit messy (left stains) which forced me to repaint the white; which then turned out not to be the same white as I originally used, you can see that on the leftmost launcher.



Jakieś 20-40 km przed samym konwentem na drodze zamajaczyły nam znajome kształty ...

Some 20-40 kilometers before Warcon a familiar shape caught our eye ...



Cytując znaną komedię "przyśpieszyliśmy, ale powoli"...

We tried to close in a little bit ...


Niestety transport zminił kurs ...

Unfortunately, the transport changed course ...






Mijając go robiłem zdjęć jak  opętany ale tylko kilka nadawało się do czegokolwiek ...

While passing by I made as many photos as possible, only a few were usable ...


Widać niemcy jeszcze sie od nas nie ewakuowali mimo tylu lat.

It seems that the Germans did not move out after all.


Na samym konwencie poza rozstawieniem makiety i wojsk miałem przyjemność poprowadzić grę demo. Epic jak zwykle został przyjęty entuzjastycznie, poniżej kilka fotek z rozgrywki:

At Warcon itself I had the oportunity to host a big display and demo game. Epic as usually was liked by the players. Here are a few pictures from the gameplay:







Comments