Gaslands Machines #3 Fire Ram

One day while walking the dog I noticed that someone wanted to throw away a box of old childhood toys. On top of the box was a bit damaged fire truck. I decided to take it and give it a second life in Gaslands!

Pewnie dnia wprowadzając psa zauważyłem że ktoś wyrzuca pudełko pełne zabawek. Na tym pudelku leżała podniszczona ciężarówka straży pożarnej. Postanowiłem ją zabrać i dać jej drugie życie w rozgrywkach Gaslands.


The truck was repainted to a single tone of red, I added a big ram at the front, some steel nets for extra armour and additional armour plates. The missing water cannon was replaced with a turret machine gun.

Pojazd przemalowałem na jednolity czerwony, dodałem wielki lemiesz, siatki zabezpieczające oraz płyty pancerza. Na miejsce brakującej armatki wodnej dorobiłem obrotowy karabin maszynowy.









Thanks to this vehicle my machine park now consists of 4 battle ready cars. That means that I officially started a second team!

Dzięki temu pojazdów mój park maszynowy zwiększa się do 4 gotowych pojazdów, a to oznacza, że oficjalnie zacząłem robić druga drużynę!

Comments