Scratchbuild Warhound

Oto mój pomysł na model Tytana klasy warhound.

Here is my idea of a warhound class titan.

Jako bazy użyłem figurki którą zrobiłem naprawdę bardzo dawno temu, możecie o tym przeczytać tutaj.

For the main body I used a figure which i have created a very long time ago, you can read about it here.

Do bazowego modelu dodałem tylko kilka kawałków plastiku na grzbiecie, dwie płyty pancerza na nogach - te wymagały podgrzania przed zgięciem - kilku kawałków strun od gitary i głowy od innego tytana (akurat miałem jedną głowę warlorda).

To the base frame I added a few peaces of plastic to form spikes on the back, two armour plates on the legs - those needed to be bend using heat - a few guitar string peaces and a head of a different titan ( it so happens that I had a warlord head in my bitz box)





Dodatkowym atutem "szkieletu" wykonanego z słuchawek są magnetyczne stopy które zdecydowanie ułatwiają transport ;)

An additional advantage of using headphone frame are magnetic feet which will make transporting a lot easier.

Comments

  1. To wersja finalna, czy dopiero początek pracy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ten moment finalna, może coś jeszcze dorzucę jeśli mnie najdzie ale nie planuję.

      Delete
  2. Jest brzydki jak noc :D. Zrób z niego orkowego garganta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest brzydki. Po prostu to jest dopiero szkielet właściwego tytana. Dostanie pancerz i reaktor, i będzie cymes.
      Pozostaje tylko czekać, aż pewnemu leniowi (czytaj - szanownemu autorowi :P) zechce się go skończyć ;)

      Delete

Post a Comment