2 lis 2017

Line of fire

Zapewne widziałeś już na facebooku wziąłem na warsztat brakujący do kompletu trzeci znacznik celu dla mojej Gwardii  Imperialnej. Jako materiału użyłem plasticardu, gorącego kleju i zamówionych z Chin odlewów samochodów o których pisałem niedawno.

You probably already saw on my facebook page I decided to add one missing objective marker to my Imperial Guard. As materials, I used some plasticard, hot glue and China cars that I posted about not long ago.






Poniżej cała dioramka w swojej okazałości.

Below the entire mini diorama that I called "Line of fire".


I najlepsze zdjęcie zostawione na sam koniec!

And the best picture for the very end!


Jak ci się podoba moje dzieło? Sądzisz, że powinienem je rozwinąć i dobudować pozostałe elementy?

How do you like this piece? Do you think that I should expand it in other dimensions and add other elements?

4 komentarze:

  1. Nicely done, lovely colors!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz coraz lepsze makiety... Jakby dodać do tego jeszcze jakiś dym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Faktycznie dym jest jednym z tych szczegółów które mi umknęły :P

      Usuń