Mutants And Death Ray Guns - The team

W momencie publikacji tego posta zaczynam rozgrywkę z Brathaciem o dominację nad źródłem (stosunkowo) świeżej wody. Samą rozgrywkę opiszę jak już ją wygram, natomiast teraz chciałbym przedstawić wam tworzenie mojej drużyny.

Kto:


Na pierwszą grę chciałem wybrać tylko pomalowane figurki więc wybór ras miałem dość ograniczony. Pierwszy plan zakładał stworzenie teamu nazi ludzi, jednak mała ambitność takiego podejścia zmotywowała mnie do większego kombinowania i pomalowania jednego ze swoich ostatnich dzieł. Ostateczny skład to trzech ludzi, jeden robot i jedno zmutowane zwierze

Co:


Aby nie tracić cennego czasu postanowiliśmy wylosować swoje drużyny w domowym zaciszu a podczas spotkania skupić się tylko na grze. System pozwala na wybranie tylko ras członków drużyny, reszta jest całkowicie losowa tak jak w życiu ;). Moje wyniki rzutów przedstawiały się następująco

Człowiek #1 - Ed
Ed jak każdy człowiek ze względu na brak mega umiejętności ludzie mają na początek więcej sprzętu oraz losują dwie zdolności z których wybierają tą która jest dla nich lepsza.

Sprzęt: Ed jest człowiekiem nowoczesnym, najprawdopodobniej jednym z ocalałych z jakiegoś schronu dlatego też sprzęt który wnosi do drużyny jest dość futurystyczny:

  • Sonic stunner (ogłuszacz soniczny)
  • Energy cell (bateria do nowoczesnej broni)
  • Fragmentation granade (granat fragmentacyjny)

Jego umiejętność świadczy jednak, iż jest on dobrze przygotowany do życia poza bunkrem

  • Sharpshooter (strzelec wyborowy)


Człowiek #2 - John

John jest potomkiem starych Teksańczyków, jego rasizm został stępiony przez otaczający go świat jednak umiłowanie do broni pozostało w genach:

  • 2 x Energy cell (bateria do nowoczesnej broni)
  • Needler ( pistolet igłowy)
  • Assault rifle (karabin szturmowy)

John jak to prawdziwy Amerykanin z amerykańskich filmów urodził się po to aby przewodzić!

  • Leader (przywódca)

Człowiek #3 - Pink Joe

Joe, lubi podejść na tyle blisko aby zobaczyć białka (lub ich odpowiedniki) w oczach (lub ich odpowiednikach) swoich przeciwników, powalić ich i powoli z nimi kończyć!


  • Energy cell (bateria do nowoczesnej broni)
  • Web gun (wyrzutnia sieci)
  • Needler  (pistolet igłowy)

Jak sam opis wskazuje Joe ma tylko jedną umiejętność.

  • Savage (dziki)

Każda drużyna musi mieć swojego pupila, mój jest trój nogą zmutowaną jaszczurką z pancerzem rogami i w ogóle wszystkim!

Zmutowane zwierze # 4 - Fido

Zwierzęta wnoszą do drużyny k6 jednostek jedzenia które są potrzebne aby utrzymywać przy życiu żyjące istoty, mój Fido o rużyny wniósł aż pięć jednostek jedzenia. Dobry mutek!

Byłem troszkę zawiedziony, iż system nie przewidział możliwości wystawienia zmutowanych jaszczurek?! Obszedłem to lekko udając, że moja jaszczurka była kiedyś świnią i wylosowałem mu trzy mutacje

  • Absorption (wchłanianie) - kinetic energy (energia kinetyczna)
  • Entangle (spętanie)
  • Tough (wytrzymały)
Robot #5 - AP-MU

Wybierając robota do drużyny po pierwsze miałem chcieć mieć kogoś kto będzie odporny na ewentualne mutacje mentalne mojego przeciwnika. To no i oczywiście chciałem mieć jak to mówią Anglicy "Big Ass robot" w swojej drużynie. Jakieś było moje zdziwienie gdy okazało się, że mój robot mega uber zabójca to ... jednostka medyczna.

  • Artificial (sztuczny)
  • Medical robot (robot medyczny) - k6 Drgus (k6 narkotyków) - 1 Genetic booster ( 1 wzmacniacz genetyczny)
Jak na jednostkę medyczną uzbrojenie jest dość typowe, na stałe zamontowany pistolet igłowy.
  • Needler (pistolet igłowy)
  • 5 Energy cell ( bateria do nowoczesnej broni)
Jak:

Po ostatecznych ustawieniach mój team jest uzbrojony następująco:

Ed: Assault rifle, Sonic stunner, 2 x Energy cell, Food
John: Needler, Fragmentation granade, 2 x Energy cell, Food 
Pink Joe: Web gun, Needler, 2 x Energy cell, Food
Fido: 2 x Food
AP-MU: Needler, 3 x Energy cell, Genetic booster

Jeśli będzie możliwość użyję genetic boostera na moim Fido przed walką :)

Po wszystkich ustaleniach każda drużyna dostaje dwa darmowe awanse, pierwszy pozwala na zwiększenie umiejętności bojowych jednej jednostki o 1. To trafia do Eda dzięki czemu podczas strzelania miał wartość bojową 4. Drugi awans pozwala dodać jednej jednostce umiejętność przywódcy. Ta trafi do AP-MU dzięki czemu będzie mógł wspierać innych wojujących jeśli John by padł.

No i to by było na tyle, jak spisze się mój dream team opiszę jak tylko zakończy się bitwa.

Comments

Post a Comment