The Scene 15mm minis

Niedawno zrobiłem wspólne zakupy z Brathaciem w TheScene. Efekty całych zakupów przedstawię jak już je pomaluje, ale pomyślałem, że spreparuję małą recenzję figurek które tam kupiłem. Dzięki temu jeśli ktoś będzie się nad nimi zastanawiał będzie miał jedną więcej opinię do rozważenia :)

Swoje porównanie będę przeprowadzał na podstawie figurek Oddziału Ósmego i GZG. Natomiast modele które będę recenzował pochodzą z linii Agentów rządowych, U.S. special forces i Zombie hunters


Figurki są metalowe (a to ci zaskoczenie!), na szczęście nie jest to metal z Oddziału Ósmego którego bez usuwania połowy twarzy modelu . Jego twardość ocenił bym na taką samą jak ta z GZG.
Jakość odlewów jest bardzo dobra, tylko kilka modeli miało linie łączenia formy które wymagały usunięcia nożem. Przy żadnym z modeli nie zauważyłem też przesunięcia formy dzięki czemu wszystkie modele są jednolite :)

Co do szczegółowości modeli. Większość zdjęć na stronce nie oddaje w pełni jakości rzeźb. Nie jest ona tak szczegółowa jak w Oddziale Ósmym gdzie u żołnierzy znajdziemy nawet pasy z ładownicami  ale w skali szkolnej zasługują na mocne 4.
Jeśli chodzi o wady: są odrobinę większe niż te z OÓ czy GZG, jest to niewielka nierówność rzędu 1~2 mm  i nie rzuca się w oczy. Są również masywniejsze aniżeli wyżej wymienione.

W mojej opinii nie są to wady a 'specyfika' modeli które uważam za bardzo udany zakup więc serdecznie polecam modele tej firmy.


Dla wszystkich tych do których obrazy przemawiają bardziej niż moje słowa:









Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment