Mutants And Death Ray Guns - my creations

Od jakiegoś czasu próbuję swoich sił w rzeźbieniu figurek z green stuffu a nowy system to idealna ku temu okazja :)

Trójnogiego psa Fido mieliście okazję już poznać.
Środkowy pan został stworzony do All Things Zombie jako (tutaj zaskoczenie) zombie ale z powodzeniem może służyć jako Wretched do mutantów (Mutants And Death Ray Gunz).
Ostatni osobnik został zainspirowany mutantami. Jedną z grywalnych ras są tam zmutowane rośliny, jak tylko to przeczytałem od razu wiedziałem, że ich wystawienie w moich szeregach jest tylko kwestią czasu. Dotychczas nie skusiłem się na ten odważny krok ale nie mogłem się powstrzymać od wyrzeźbienia jednego takiego osobnika (ponieważ rośliny zawsze wystawia się parami jestem pewien, iż jest to pierwszy i nie ostatni przedstawiciel zielonego gatunku).





Comments