Painting competition #1

Ponieważ mam za dużo czasu na wszystko postanowiłem wziąć udział w konkursie malarskim zorganizowanym na forum wydziedziczonych. Niech wam nawet przez myśl nie przejdzie, że jestem zainteresowany zwycięstwem! Znam konkurencję i startuje tylko po to by mieć motywacje do pomalowania zalegających od dawna maszyn!

Because I have way to much free time I decided to join a painting competition organized on the exiled forum. Do not be fooled that I am interested in winning! I know my opponents and joined only to gain some motivation needed to paint my Mechs.

W pierwszej kategorii wystawiłem Urbanmecha IIC. Mam zamiar pomalować go w schemat Jade Falcon Delta Galaxy (przykład takiego malowania w moim wykonaniu można zobaczyć np tutaj)

In the first category I decided to paint an Urbanmech IIC. I will paint it in a Jade Falcon Delta Galaxy scheme ( you can find an example of such painting here)



W drugiej kategorii, tzw "otwartej", wystawiłem failcasta centuriona. Pomaluję go w barwy mojego osobistego regimentu (ciekawe czy każdy gracz musi robić swój własny oddział?) Thunderfistów.

In the second "open" category I am going to paint a failcast Centurion. He will receive my personal "Thunderfists" scheme.



Comments