Azarus Air Force & Therima Tornados

Kolejne Pyrkonowe maziania.

Na początek pierwsze trzy myśliwce Azarus Air Force. Będą miały chrzest bojowy podczas najbliższego Pyrkonu.







Malowanie bardzo proste ale jestem z niego mega zadowolony (w sumie sam nie wiem czemu).


How to:
Basecoat - Black
Brush Mix 1:3 - Vallejo German grey (1), Vallejo Prussian Blue(3)
Dark highlights - Prussian Blue
Bright highlights - mix 1:1 Vallejo Prussian Blue, Vallejo White
Cockpit - GW blood red & Vallejo black & Vallejo white



A na dokładkę myśliwiec Terimiański. Sześć takich maszyn poderwało się z niespodziewanego rajdu na lotnisko a kolejnym trzem udało się przetrwać inwazję kosmiczną. Ciekawe ile maszyn pozostanie po bitwie naziemnej.



Malowanie jeszcze prostsze niż poprzednio. Chyba mam jakieś zamiłowanie do prostych szybkich wzorów ;)

How to:
Basecoat - Vallejo black
Drybrush - Vallejo white
Cockpit - GW blood red & Vallejo black & Vallejo white


Jako mały bonus dorzucam zdjęcie tego co zostało po próbie zdjęcia farby z ich kolegów (wspominałem o tym incydencie w tym wątku)


Comments

  1. Z tych ostatnich możesz zrobić ozdoby terenów, lub znaczniki.

    ReplyDelete
  2. Jak masz więcej tych stopionych, to mogę odkupić. Znaczniki wraków przydałyby mi się do mojej kolekcji 6 mm. Kontakt przez PW na strategie.net.pl

    I nie, nie sprzedam moich figurek. :) Zwłaszcza, że są pomalowane.

    Pewnie wiesz, że możesz kupić pojedyncze takie figurki (i setki innych wzorów) w metalu tutaj:

    http://store.metal-express.net/index.php

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie wiedziałem :) Ciekawa opcja tylko niestety cena za sztukę taka jak za całe pudełko.

      A może tylko wypożyczysz na jakiś czas ;)

      Delete

Post a Comment