Gaslands intro

Słyszałem o Gaslands już jakiś czas temu, dołączyłem do grupy Facebookowej ale traktowałem system bardziej jako ciekawostkę i nie planowałem się w niego zaangażować jednak po lekturze bardzo fajnego wywiadu na bitewniakowych pograniczach postanowiłem umówić się na grę demo i spróbować jak żyje się w paliwowej krainie.


I heard about Gaslands some time ago and joined their Facebook page but treated it more as an interesting curiosity and did not plan on engaging in it, that changed when I read a very cool interview on "Bitewniakowe Pogranicza". I decided to play a demo game with the man answering the questions and see for myself how does one live in the Gaslands.

Na moje szczęście główny bohater wspomnianego wywiadu jest właścicielem miejscówki dysponującem stołem do Gaslands i kilkoma samochodami.

I was lucky that the man answering the questions has a store in my city with a Gaslands table and a few cars.


W moje ręce wpadł całkiem wygodny SUV uzbrojony w karabin maszynowy, koktajle mołotowa i dodatkowego pasażera.

For my initial trip, I got a nice SUV armed with a machinegun, some molotovs, and an extra passenger.




Pierwszy ostrzał, kule przebijają mojego SUVa.

First shots damage my SUV.


Rey praktycznie wpakowuje się pod taranowanie...

Rey basically moves for a tbone ram...


ale udany poślizg przesówa go w bok.

but a very lucky slide moves him out of the way.


Ostry zakręt na ręcznym.

I do a hard turn.

Następnie pełen gaz aby staranować przeciwnika!

Next full throttle to ram the enemy!


Niestety manewr jest mocno nieudany, suv zalicza dachowanie

Unfortunately, the ram goes very wrong, I miss almost completely and wipe in the end.


Kończąc manewr bokiem do przeciwnika.

Ending the maneuver with my side to the enemy.




Chwilę później doganiam przeciwnika ...

A moment later I catch up with Rey ...


po czym ścieramy się we frontalnym ataku!

and collide head-on with his vehicle!


Dzięki moim dobrym rzutom ...

Thanks to my good dice ...


Oba auta kończą starcie jako płonące wraki!

Both cars end the match as burning wreckage!



Comments