Dark Elf Beast Master & Spearmen

To finish my Mordheim/Warheim heroes I needed a Beast Master, I decided to use a spare sorcerers mini that I had and replace her dagger with a whip and changed her hair placement. 

Brakowało mi ostatniego bohatera do mojej bandy do Mordheim/Warheim, potrzebny mi był Beast Master. Zdecydowałem się użyć modelu czarodziejki. Zamieniłem jej sztylet na bicz i zmieniłem ułożenie włosów.




Since I was tempted by the Pyrkon Wojnacja tournament I asked for their support in creating an Elf army, I got a tip that if I had 3 more spearmen than I could make a pretty decent list.

Ponieważ kusił mnie Pyrkonowy turniej Wojnacji zapytałem organizatorów o pomoc przy stworzeniu rozpiski dla moich Elfów. Dostałem odpowiedź z której wynikało, że jeśli posiadał bym jeszcze 3 włóczników mógłbym złożyć całkiem przystępną listę.





Comments