Gladius 2018


This year Gladius I visited as an event organizer. As my event, I picked, of course, Epic Armageddon. The forces of the Space Marines battle the Imperial Guard.

Tegoroczny gladius odwiedziłem z pozycją wystawcy, jako swój punkt programowy oczywiście wybrałem grę Epic armageddon siły kosmicznych marines kontra gwardia imperialna.



Space marines take up their positions.

Space marines zajmuja pozycję.


The Guard advances but gets ambushed by Terminators.

Gwardia naciera ale zostaje zaatakowana przez teleportujących Terminatorów.


Death in the sky.

Śmierć w niebiosach.


Game ends, Imperial Guard victory.

Gra kończy się zwycięstwem Gwardii.


After a finished game, I happily went on to view other games.

Po zakończonym pokazie udałem się wesoło zwiedzać i podpatrywać inne gry.


Seem did a very good job presenting Battletech!

Seem wykonał kawał dobrej roboty ze stoiskiem Battletecha!


I managed to get one game of the Walking Dead. The game is simple but did not convince me to play again the rules.

Udało mi się rozegrać jedną rozgrywkę w the walking dead. System jest prosty ale mnie jakoś kompletnie nie porwał.



It would not be a good convention if Bogowie Wojny Robert E. Lee was missing!

Oczywiście nie mogło zabraknąć również pokazów Bogowie Wojny Robert E. Lee!


I ended the day with a short "What a tanker" game. My two stug's battled with Hyena's reds.

Imprezę zakończyłem na rozgrywce w what a tanker, moje dwa stugi starły się z Hienowymi Rosjanami.


Wyzwalanie wioski w Niemieckim stylu!

Liberating a village, German style!


Wyzwalanie wioski w Rosyjskim stylu!

Liberating a village, Russian style!


Running around in circles.

Ganiany wokół wioski.


Russian Side attack.

Rosyjski boczny atak.



Standard rear attack destroys my enemy.

Standardowy atak od tyłu niszczy przeciwnika


The last Russian is chased down into the forest and rammed down.

Pozostały Rusek zostaje zagoniony do lasu i staranowany.


As for the game, it's an interesting beer & pretzel alternative to TANKS which I liked more. However, I did not like it enough to do a bigger/longer romance with this system. As for the convention I really liked it and would like to encourage each and every one of you to participate next year!

Jeśli chodzi o grę i zasady to jest to ciekawa piwow preclowa odskocznia która przypadła mi do gustu bardziej niż TANKS! ale za mało abym rozpoczął z tym systemem jakis dłuższy romans. Jeśli chodzi o sam konwent to bardzo polecam i serdecznie zapraszam  na następną edycję!

Comments

Post a Comment