Modelarska Mobilizacja VII




Some time ago I purchased a board game called "Legend of Drizzt" to play solo/co-op. The game that I purchased was quite specific because it had almost no miniatures inside, which was a conscious choice on my side. Recently I've been buying a lot of 28mm scrap minis and figured out that I would be able to fill the missing gaps with my own collection. I was right ... in about 70%. 

Jakiś czas temu kupiłem grę planszową "Legend of Drizzt" do radosnego solo/co-op grania. Egzepmlarz kupiłem nietypowy ponieważ nie zawierał on prawie żadnych figurek, był to zabieg oczywiście celowy, w końcu ostatnio nakupiłem tyle plastikowego złomu, że na pewno będę w stanie uzuprłnić braki. Okazało się, że miałem rację ... tak w 70%. 

The goal of my mobilization is to paint the miniatures that I was able to obtain as proxies for the game. 

Celemn mojej mobilizacji będzie pomalowanie figurek które udało mi się zdobyć jako zamienniki do gry. 

If I will be able to obtain more proxies I will also try to paint them. 

Jeśli uda mi się zdobyć więcej niż te które aktualnie pokazuję to również postaram się je pomalować. 

If I will be able to find better proxies then some of the minis in the picture might change ;)

Jeśli uda mi się zdobyć lepsze zamienniki (bliższe oryginalnym modelom, to możilwe, że to co widać na zdjęciu zostanie zmodyfikowane ;)








Comments

  1. 28mm a blog dotyczy 6mm. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. To całkiem proste, po pierwsze nie zamykam się na inne skale, po drugie swoje 6mm mam już pomalowane (no ok, 90% z nich) :P

      Delete
    2. Zdrada to jest ot co! :P

      Delete
    3. Miało być pospolite ruszenie na BT, a Ty żeś się wyłamał :(

      Delete
    4. Ja o pospolitym ruszeniu pierwsze slysze, poza tym starczy mi juz pomalowanych mechow do bt ktore zalegaja w szafie nigdy nie uzyte ;)

      Delete
  2. Niewinność nie jest żadnym wytłumaczeniem! Za rzadko wchodzisz na Sola (tym bardziej, że czołowy spamer od dawna milczy...).
    A mechy zawsze użyć można, w końcu regularnie gramy w BT :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Regularnie raz do roku :P, BT to zdecydowanie gra nie dla mnie, zbyt "szybka i dynamiczna" ;)

      Delete

Post a Comment