6mmwargames 2018 summary



2019 is finally here. Continuing last years scale retrospective let's see what's happened in each scale:

Moid drodzy stało się, mamy już rok 2019. Kontunuując formę zeszłorocznej retrospektywy zobaczmy co się u mnie działo w poszczególnych skalach:

3mm:

I prepared some additional units for Armoured Thrust and ran few demo games:

Przygotowałem trochę dodatkowych jednostek do pokazów Armoured Thrust i przeprowadziłem gry demo:




6mm

Quite a lot happened (as usual). I played quite a lot painted a bit and even did a new terrain piece.

Tutaj działo sięj jak zwykle bardzo dużo. Sporo grałem troche malowałem a i nawet nowy element terenu zdołał się wkraść na warsztat i gotowy z niego wypełznąć.

Ork vs Adeptus Mechanicus
Scratch build Thunderbolt

6mm processing plant
Pyrkon Minigeddon
SM vs IG
Ork vs SM
SM vs SM


15mm

I painted up the second box of Oddział Ósmy Zombies.

Pomalowałem drugą paczkę zobiakow z Oddziału Ósmego.


Also some Polish modern troops from Terrains4Games.

Oraz oddział polskich żołnierzy od Terenów do Gier.



Played a few games on Pyrkon (without using my models), generally speaking, last years conclusion about limiting my collection is still in power. In my dreamscape there are two projects which I call "Boat City Nights" but in order to finalize them first, I would have to clone myself and secondly find a terrain partnership.

Rozegrałem kilka bitew na Pyrkonie (bez używania wlasnych modeli), generalnie zeszłoroczny wniosek o ograniczenie/zmniejszenie kolekcji pozostaje w mocy. Mam w strefie marzeń jeden (dwa?) plany które roboczo nazywam "Boat City Nights" ale do ich realizaji musiał bym po pierwsze się rozdwoić a po drugie nawiązać jakieś terenowe partnerstwo.


1:64

A new game popped up on my radar, in a scale fitting somewhere between 15 and 20mm. That game is Gaslands of course!

Na moim radarze pojawił się nowy tytuł którego skala wpada gdzieś pomiędzy 15 a 20 mm. Jest to oczywiście Gaslands!

I played a bunch of  games and made/painted up a few vehicles:

Rozegrałem szereg gier, stworzyłem i pomalowałemkilka pojazdów:






This game is a lot of fun, I hope to play more in 2019! I just hope that the news of a new edition will not cross my plans!

Jest to gra która wciąga i sprawia dużo frajdy, mam nadzieję pokazać wam więcej w 2019 roku! Mam tylko nadzieję, że wieści odnośnie nowej edycji która ma pojawić się w tym roku nie pokrzyżują mi planów!

20mm

Described two battles in Bolt Action and played one more which I will describe this year!

Opisałem dwie bitwy w Bolt Action i rozegrałem jeszcze jedną ktorej opis mam nadzieję nie będzie czekał rok na publikację:



28mm

Quite a lot happened in this scale (not as much as 6mm but still). I painted up a whole band of Dark Elves for Mordheim/Warheim and a few more to use them in Wojnacja.

Tutaj zadziało się całkiem sporo (chociaż nie tak duzo jak w 6mm). Pomalowalem całą bandę elfów do Mordheim/Warheim a nawet kilka sztuk więcej tak aby móc ich spokojnie używać w Wojnacji.





Also painted a few other units as fillers for Legend of  Drizzt and am in the middle of preparing units for my Rangers of Shadow Deep campaign. Painting minis in this scale is a nice change and the possibility of playing them in skirmish games (rather than 500 vs 500 battles) is a nice break!

Pomalowałem również trochę innych jednostek jako zastępcze do Legend of Drizzt oraz przygotowuję jednostki do kampanii w Rangers of Shadow Deep. Malowanie figurek w tej skali jest fajną odmianą a możliwość grania nimi w grach skirmishowych aniżeli 500 vs 500 przyjemnym przerywnikiem!




Played my second Mordheim game.

Rozegrałem drugie starcie w Mordheim


Participated in a Wojnacja tourney (and was not last)!

Brałem udział w turnieju Wojnacji (i nie byłem ostatni)!


Participated in a painting contest in 28mm scale. Did not win but got some models painted!

Zgłosiłem się do konkursu malarskiego ze skalą 28mm. Nie wygrałem ale pomalowałem troche modeli!


 2018 Plans / Plany z roku 2018:

  • Pisać szybciej raporty (max 3 tygodnie opóźnienia) - to się wybiitnie nie udalo, mam niestety spore zaległości w postach z zeszłego roku (oznacza to że grałem więcej niż pisałem raporty co jest raczej dobrym znakiem ;) )
  • Zrobić lotnictwo do mojej gwardii (4x thunderbolt i 2x marauder powinno wystarczyć) - Zrobione, Thunderbolty zrobiłem własnoręcznie (i dwa już pomalowałem) a Maraudery mam drukowane. Trzeba to tałatajstwo jeszcze tylko pomalować.
  • Zrobić valkirie do mojej gwardii - Wydrukowane 4 sztuki, trzeba je jeszcze pomalować.
  • Zrobić Sentinele do IG - Wydrukowane, trzeba je jeszcze pomalować.
  • Zrobić oddział stormboyzów - Niezrobione
  • Pomalować bandę elfów do mordheima -  Sklejone i w pełni pomalowane!
  • Pomalować bandę elfów do warheima - Sklejone i w pełni pomalowane!
  • Pomalować Reaver Titan'a - Sklejony i w pełni pomalowany!
  • Pomalować Thunderhawk'a - Niezrobione.
  • Pomalować Hellhoundy do IG - Niezrobione.
  • Zrobić/kupić 3x Griffon mortar do IG - Wydrukowane, czekają na malowanie.

2019:

Epic:

  1. Grać!
  2. Pojawił mi się ogrom nowych jednostek do Gwardii oraz Orków które chciałbym pomalować.
  1. Play!
  2. I obtained a whole bunch of new units for Imperial Guard and Orks now I have to paint them.

Gaslands:

  1. Zrobić jeszcze 4 auta.
  2. Zrobić War Riga. 
  3. Rozegrać kampanię War Riga.

  1. Create 4 more cars.
  2. Create a War Rig.
  3. Run the War Rig campaign.

Armoured Thrust:

  1. Play!

28mm:

  1. Rangers of Shadow  Deep
    1. Pomalować figurki i tereny. 
    2. Rozegrać i opisać pierwszą kampanię.
  2. Songs of Blades and Heroes:
    1. Stworzyć 3-4  grywalne drużyny i rozegrać starcia. 
  1. Rangers of Shadow  Deep
    1. Paint up minis and terrain. 
    2. Run the first Campaign.
  2. Songs of Blades and Heroes:
    1. Create 3-4 playable teams and play

Comments