Armoured Thrust rebased


While preparing for Pyrkon I decided to rebase my SF 3mm units.

W ramach przygotowań do Pyrkonu postanowiłem przepodstawkować swoje wojska SF 3mm.



You are probably wondering "Az why are you yet again (4th if I am correct) rebasing these tiny units which you are barely using"?

An excellent question! The answer is: because I wanted to keep the current unit health on its base as it is recommended in the Armoured Thrust rulebook (despite honest intentions I am fairly sure that I will not use these for any other game).

Pewnie zastanawiacie się "Az po co po raz kolejny ( 4ty jeśli dobrze liczę) zmieniasz podstawki tym mluchom których prawie nigdy nie używasz"? 

Doskonałe pytanie! Odpowiedź brzmi następująco: bo chciałem móc trzymać aktualną siłę oddziału na jego podstawce tak jak jest to zalecane w Armoured Thrust (mimo szczerych chęci jestem święcie przekonany, że w żadną inną grę nimi nie zagram).


This is how 90% of my units look in a secured box. Don't you just love when an entire army fits securely into a single small box?

A tak prezentuje się 90% moich jednostek w tej skali. Czy ty też uwielbiasz gdy cała armia bezpiecznie mieści sie w małym pudełku?




Comments

  1. Ja swoje 3mm też na okrągłych podstawkach mam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Też na 25mm czy może na mniejszych?

      Delete
  2. na małych, poza piechotą nie hrupuję jednostek. Ale w planach mam zamiar zrobić większe podstawki zbiorcze z magnesem pod te mniejsze.

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie. Tylko problem z podstawkami z mdf jest taki, że w tej skali są wyższe od modeli ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki temu można za nią złapać i przedstawiać model swobodnie :).

      Delete
  4. Byś się lepiej zasadami podzielił do tego AT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak tylko będzie można chętnie udostępnię. A w między czasie zapraszam na pokazy na Pyrkonie :)

      Delete

Post a Comment