Argatoria

As a small scale miniature wargamer, I signed up for Spellcrows latest mass fantasy game beta testing. As a Kickstart bonus, I received a mini barbarian starter set.

Jako miłośnik gier bitewnych w małej skali zgłosiłem się do firmy Spellcrow aby pomóc w testowaniu ich najnowszej masowej fantasy gry bitewnej. W ramach rozkręcenia otrzymałem taki oto mini zestaw startowy do frakcji barbarzyńców. 



Three amount of detail is just amazing! (let me just remind you that the game scale is 10mm).

Ilość detali i jakość wykonania jest po prostu niesamowita! Przypomnę tylko, że modele wykonane są w skali 10mm.


4 unique ogre sculpts and 8 for both barbarians and Amazons allows for a lot of diversity and easily manages the clone wars effect.

4 unikalne wzory dużych ogrów i po 8 barbarzyńców i amazonek pozwoli na naprawdę duża różnorodność na podstawkach i zapobiegnie efektowi wojen klonów.



I am really impressed with the quality of the sculpts, casts and pose diversity. As for the rules themselves, I will write a bit more later on so stay tuned!

Jestem pod dużym wrażeniem jakości rzeźb, ilości wzorów i wykonania. O samych zasadach napisze więcej w późniejszym terminie ;)

Comments

  1. Jestem oszołomiony ilością detali na tak niewielkich modelach. WOW!
    Jak wyjdą zasady to chętnie przeczytam i później rozważę czy wejść w ten system czy też nie. Dzięki za recenzję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że mogłem pomóc :)

      Delete

Post a Comment