2019 Final Mega Battle intro + Thunderbolts

My friend Michał challenged me to a mega battle with which we will close the Epic Armageddon 2019 season.

Kolega Michał rzucił mi wyzwanie na zakończenie roku 2019. Mega bitwa Epic Armageddon.

The rules are:
4500 point armies
Max 13 activations 
A minimum of 2 formations worth 500+ points.
Minis should be painted at least to some standard (base coat is not a standard :P)

Zasady to:
4500 punktów na armię
Maksymalnie 13 aktywacji
Minimum dwie formacje warte 500+ punktów
Figurki muszą być pomalowane (sam podkład się nie liczy)

We will be paying either the standard tournament scenario or a scenario available in one of the fan supplements (to be decided on the spot unless you have a suggestion, leave it in the comments!).

Rozegramy albo standardowy scenariusz turniejowy albo jeden ze scenariuszy z fanowskich suplementów ( jeśli masz jakieś sugestie/preferencje śmiało pisz w komentarzu!).

I had no choice but to accept the challenge and start to prepare my forces! 

Krótko mówiąc nie miałem wyjścia iz przyjemnością przyjąłem wyzwanie! Czas na przygotowanie brakujących jednostek.

First on the list of missing units were Thunderbolts. I have some proxies and a pair of scratch build fighters but wanted to have the real (3D printed) thing.

Pierwsze na liście były Thunderbolty. Mam kilka maszyn zastępczych i parę samoróbek ale chciałem prawdziwe (wydrukowane w 3D) modele.

That is why I printed these!

Dlatego też wydrukowałem te!

They will provide much-needed air support and harassment. To be quite honest I do not like the unit (the models are gorgeous) there are only two of them and with a 6+ armour save they tend to die pretty fast. But you have to play with what you have on the list.

Zapewnia (przynajmniej taką mam nadzieję) potrzebną ochronę przeciw powietrzną i umożliwia nękanie przeciwnika. Szczerze powiedziawszy nie lubię tego jednostki (modele są wspaniałe) skrzydło liczy tylko dwie maszyny z pancerzem 6+ przez co maja tendencje do błyskawicznego wyparowywania. Trzeba grać z tym czym się da.

The models are available on thingiverse:

Modele dostępne są za darmo tutaj:

https://www.thingiverse.com/thing:3854329


Comments

  1. Zapowiada się ciekawie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że efekt końcowy również co się spodoba :)

      Delete
  2. Trzeba było drukować te dwuplackowe bombowce, na papierze wyglądają znacznie solidniej, a kosztują niewiele więcej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilość punktów z gumy nie jest :P, ale następna odsłona może ci przypaść do gustu ;)

      Delete

Post a Comment