Oddział Ósmy Zombie pack 2


I am (in secret) preparing a new line of battle reports from a zombie apocalypse game. In order to make them I need some more ... zombies!

Po cichu przygotowuję nową serię raportów z apokalipsy zombie. Aby móc je poprawnie zrobić potrzeba mi trochę ... zombie!



This particular zombie caught my attention. At first, I was unable to recognize what he actually was, only after putting on the basecoat and shading I realized that he was a convict who by some means escaped (the hood would suggest death row) and tried to free himself with a broken bottle before he was turned into z zombie.

Ten jeden zombiak szczególnie przypadł mi do gustu. Na początku nie potrafiłem rozpoznać co to właściwie jest, dopiero po nałożeniu podkładu i pomalowaniu bluzy zorientowałem się, że jest to skazaniec który jakimś cudem uciekł (kaptur sugeruje, że z celi śmierci) i próbował uwolnić się przy pomocy kawałka butelki zanim dopadły go i przemieniły zombie. 


This mini tells a story of its own, he is my absolute favorite!

Ta figurka sama opowiada swoją historię, jest to mój zdecydowany faworyt!








Comments