Gaslands Machines #2 White Noise

This vehicle was designed in a flash just before my first capture the flag game with Rey.

Poniższa maszyna została przeze mnie zaprojektowana na szybko, na parę chwil przed walki o flagę z Reyem.

Jej konstrukcja była bardzo prosta i im bardziej nad tym myślę średnio udana, był to zwykły samochód z thumperem.

Its construction is quite simple and the more I think about it the more mediocre it is. It's just a car with a thumper.

Mimo tego to oba zapewnia mi zwycięstwo dlatego też postanowiłem stworzyć ja w wersji wysiwyg.

Despite that, it was the sole reason for my victory, that's why I decided to make it ina WYSIWYG version.

Zacząłem od rozegraniu jej na części pierwsze.

I started by pulling it apart.

I removed the plastic windows and placed a metal mesh in its place.

Wrzuciłem plastikową szybę a na jej miejsce wstałem metalowa siatkę.


Custom made with high accuracy.

Docinana na miarę.


One simple step and the car already looks much better.

Auto od razu zaczęło się lepiej prezentować.


Next in line was the thumper, I started off with a little metal piece of ... something?

Następny w kolejce był thumper, miałem akurat kawałek metalowego ... czegoś?


Enriched it with a metal clamp and a cable input.

Dołożyłem do niego metalową opaskę i wejście na kable.


The finished vehicle looked like this. It`s cool but missing something.

Gotowy pojazd wyglądał następująco, fajnie ale czegoś mi w nim brakowało.


That's why I added some electronic bitz to the back to create a control mechanism for the weapon.

Dlatego też dorzuciłem na tył kawałek starej elektroniki tworzącej układ sterujący bronią




To give a bit more spice I also added some spiked wheel covers.
The entire project after painting looks like this:

Aby dodać mu trochę więcej pazura koła zostały zabezpieczone kolczastymi tarczami. Całość po pomalowaniu wygląda tak:







My machine park now consists of 3 battle-ready vehicles which mean that I have an entire team ready to ride!

Mój park maszynowy osiągnął właśnie magiczną liczbę 3 gotowych pojazdów co sprawia, że mam już jedna pełną drużynę!

Comments