Giant Spiders


Do you remember this post from over 2 years ago? I was right in thinking that a pack of mini spiders will come in handy. As soon as I read the Rangers of Shadow Deep mission intro and noticed that I will need at least 6 giant spiders I was happy that I bought them (too bad I did not quite remember where I put them).

Pamiętasz ten wpis sprzed ponad 2 lat? Dobrze wtedy kombinowałem i wiedziałem, że paczka pająków kiedyć mi się przyda. Gdy tylko w podręczniku do Rangers of Shadow Deep przeczytałem, że potrzebne mi będzie conajmniej 6 wielkich pająków wiedziałem że dobrze zrobiłem kupując je 2 lata temu ( szkoda, że równie dobrze nie pamiętałem gdzie je schowałem).



Comments

  1. Wyszły całkiem spoko. RoSD rzeczywiście dobry bądź lepszy od Frosta? Z tego co czytałem brakuje PvP i wszystko jest nastawione na single / co-op? Prawda to?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam postanowienie grania dopiero gdy wszystko pomaluje, wiec oba systemy znam tylko na "sucho". Mechaniczne różnią się niewiele, Ranger to taki mag tylko słabszy. Dobrze czytałeś, RoSD to gra solo i kooperacyjna nastawiona na walkę z mechanika i losowymi zdarzeniami więc bardziej niż brakuje użył bym stwierdzenia pominięto pvp ale to semantyka ;) . Gry sa bardzo podobne tylko celują w różnych graczy. Mnie RoSD urzekło prosta mechaniką, nastawieniem na solo (gry pvp do których dokłada się element solo zazwyczaj są słabe w tym drugim) i sposobem opowiadania historii (losowe eventy).

      Delete

Post a Comment