Tanks #2

Second attempt in 20mm TANKS, Borsuks two Panthers vs My panther and two Stugs.

Drugie podejście do TANKS w 20 mm, dwie pantery Borsuka kontra moda pantera i dwa stugi.


Due to high initiative, I had to move all of my units before my opponent through the entire game which made it much less entertaining for me.

Ze względu na wysoką inicjatywę przez całą grę musiałem ruszać wszystkie swoje jednostki przed przeciwnikiem co dosyć mocno psuło mi grę.


When I (rather quickly) decided that I will no longer stand, wait and catch pot shots I made a frontal assault.

Gdy (całkiem szybko) stwierdziłem że mam już dosyć czekania i wyłaptwania pojedynczych strzałów ruszyłem do frontalnego ataku.


As it was to be expected my frontal assault quickly turned into a rear end massacre and the loss of a single Stug.

Niestety mój frontalny atak zakończył się frontalnym atakiem od tyłui stratą stuga.


Attempts to seize the initiative failed.

Próby odzyskania impety spełzły na niczym


After a moment my Panther also went up in flames.

Po chwili moja Pantera płonęła.


I can clearly see that the game can be fun for some players but for some reason I do not find it that much entertaining. I will probably try it again sometime but not in the near future.

O ile widzę że gra może się podobać o tyle mnie jakoś nie potrafi do siebie przekonać. Pewnie dam jej jeszcze szansę ale nie prędko.

Comments

  1. Gra jest śmieszna. Prosta, łatwa, akurat do piwka. Następnym razem musimy zagrać bardziej zróżnicowanymi siłami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosta łatwa i śmieszna gra przy piwku to dla mnie zdecydowanie Gaslands :)

      Delete
  2. Lepiej zagrać w What a Tanker!

    ReplyDelete

Post a Comment