SF cover elements


I recently finished most of my small cover elements for 15mm and Gaslands.
I decided to take them all out and check how much I actually have.

Niedawno ukończyłem większość małych przeszkadzajek do 15mm i Gaslands.
Zamiast robić im pojedyncze zdjęciia postanowiłem wyciągnąć je wszystkie i ustawić na stole aby zobaczyć ile faktycznie tego mam.


Turns out that way more than I expected.

Okazało się, że zdecydowanie więcej niż sądziłem.


Will probably print some more in the future since one can never have too much scatter terrain, but for now, I'm pretty happy with the amount.

Najpewniej wydrukuję jeszcze kilka elementów, przecież nie istnieje takie pojęcie jak za dużo terenów w kolekcji. Na tę chwilę jednak, to co mam mi wystarczy.


Some of the items are MDF (lamp posts, bus stops, road barricade's, containers) the rest was 3D printed over the past year so quality may vary.

Część z elementów została wycięta z MDFu (latarnie, przystanki, barierki, kontenery) reszta to druki 3D wykonane na przestrzeni ostatniego roku.




You should see less of wood coloured terrain on my table and more colours from now on!

Od teraz nie powinieneś widzieć zdecydowanie mniej niepomalowanego drewna na oich polach bitew!

Comments