Modelarska mobilizacja Final


The Modelarska mobilizacja contest has come to an end, I was able to finish all of the models that I wanted and a few more.

Modelarska mobilizacja dobiega końca, udało mi się wykończyć wszystkie modele ktore chciałem a nawet kilka dodatkowych.

Let's start with the latest models that I finished:

Na początek modele które pomalowałem rzutem na taśmę:



Catti-Brie, metal Warhammer wood elf female model, no modifications done to her. I will also use her as my ranger in Rangers of Shadow Deep.

Catti-Brie, metalowy model leśnej elfki z Warhammera. Bez dodatkowych modyfikacji. Będę używał jej również jako swojego rangera w Rangers of Shadow Deep.





Wulfgar a.k.a. technoviking, I was missing a full left hand (the model which I was inspired by did not use a shield, just a big hammer), when I finished glueing him and took a look hee looked quite familiar!

Wulfgar a.k.a technoviking, brakowało mi dla niego pełnej lewej ręki (model którym się inspirowałem nie ma tarczy i używa tylko młota) gdy skończyłem go sklejać i przyjżałem się temu co zrobiłem od razu skojarzyłem go z technowikingiem!


His left arm has a different hand, hammer head is fro a different model, the marauder had a damaged torso which I converted to a fresh bloody wound.

Lewa ręka ma zmienioną dłoń, głowa młota pochodzi z innego modelu, barbażyńca mial uszkodzony tors który przerobiłem na świeżą krwawiącą ranę.





Artemis. By design, he was supposed to be a human assassin but turned out more of a duelist. The original model is one of the two commanders from a game called "Pike and Shotte" by Warlord games. I converted his left arm to hold a sword (the original one had a pistol) and painted him in my coat of arms: light blue and white. This is the first model for which I did not use any kind of wash. In my opinion, he turned out great but took a lot of time to finish.

Artemis. Z założenia miał to być model asasina ale wyszedł bardziej szermierz. Oryginalny model to jeden z dowódców z ramki dowodzenia gry "Pike and Shotte" firmy Warlord. Przerobiłem jego lewą rękę tak aby trzymała miecz (oryginalnie miał w niej pistolet). Pomalowany w moje herbowe barwy bieli i błękitu, jest to pierwszy model do którego pomalowania nie użyłem żadnego washa. Moim zdaniem wyszedł super tylko niestety zajął strasznie dużo czasu.





Athrogate - dwarf warrior, he should be armed with two blunt weapons but has a double-handed hammer instead (close enough ;) ). The conversion made by my friend Fleo who saved me with this and a few other models.

Athrogate - krasnoludzki wojownik, powinien być uzbrojony w dwie bronie obuchowe zamiast tego dostał młot dwuręczny. Konwersja autorstwa koleżanki Fleo która poratowała mnie tym i kilkoma innymi modelami :).





Guenhwyvar - helpfull little kitty, here in a miniature miniature (double miniature is intended ;) ) version. I have to admit that from the entire model the thing I like the most is the way the original model base is hidden.

Guenhwyvar - pomocna pantera Drizzta, tutaj w wersji mini. Z całego modelu najbardziej podoba mi się jak dobrze ukryta jest "wysepka" na której model stoi.





Giant Spider. In Legend Of Drizzt one of the enemies is a spider swarm since I don't have any of those but I nee some giant spiders for Rangers I decided to do a test paint job on one.

Wielki pająk. W grze Drizzt spotykane są chmary pająków a nie wielkie pająki ale na bez rybiu i pająk ryba czy jakoś tak ;). Tych panów będę musiał zrobić jeszcze conajmniej 7 do pierwszej kampanii w Rangersów.





To sum things up here is a photo of everything  I was able to paint for this contest!

Na zakończenie wspólna fotka całego wesołego grona pomalowanego na modelarską mobilizację!


Older posts related with this contest.

Starsze posty powiązane z konkursem

I - Plan prac / Work plan LINK
II Jarlaxale & Shimmergloom LINK
III - Water Elementals LINK
IV - Ghosts LINK

Comments

Post a Comment