Ork Scratch builds


Możesz już nie pamiętać, ale zanim uruchomiłem drukarkę 3D bardzo dużo pojazdów robiłem ręcznie ze śmieci. Sporo z nich  nadal czeka na pomalowanie, nadrabiając zaległości jednostkowe postanowiłem kilka z nich pomalować.

You might not remember, but before I got my 3D printer I made a lot of vehicles by hand from trash. A lot of those are still waiting for paint, so while catching up with airbrush painting I decided to paint some of them.


Dwa skrajnie lewe będą mi służyć jako Oddboyowe Gunwagony.

The two most left ones will work as Oddboy Gunwagonz.



Do swojej Orczej armii potrzebowałem również kilku big gunzów i dwóch Oddboyów. Na ratunek przybyły drewnianie, plastikowe i metalowe resztki! Z oddboyów jestem szczególnie zadowolony.

For my Ork army I needed a few big gunz and two Oddboyz. Trash bitz to the rescue, with some wood, plastic and metal parts I was able to prepare these baddies. I am particularly happy with the Oddboyz.






Wszystkie pojazdy malowane zgodnie z tym poradnikiem.

All painted according to this how to.

Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Bardzo sympatyczne modele. :) Z czystej ciekawości - jaką drukarkę używasz?

    ReplyDelete
  3. Only Orks can get away with this :P

    /Smitty

    ReplyDelete
  4. Only Orks can get away with this :P

    ReplyDelete
  5. Orks can get away with everything! :P

    Nice sratch builds.

    /Smitty

    ReplyDelete

Post a Comment