First live stream - improved video


Earlier this month my Facebook page got it's 500 like to celebrate that I made my first live gameplay stream.

Na początku miesiąca moja strona na Facebook osiągnęła 500 polubień! Aby to uczcić przeprowadziłem swoją pierwszą transmisję na żywo z rozgrywki.


If you missed it (or would like to see it again) then you have two options:
The original video is available on my page, but since I'm not encouraging you to view that particular file I will not link to it ;).


Jeśli ją przegapiliście (lub chcieli byście ją zobaczyć jeszcze raz) macie dwa wyjścia:
Oryginalne wideo jest dostępne na Facebooku. Nie chcę cię zachęcać do jego oglądania więc nie będę do niego linkować ;).

The other option is an edited (improved!)  version which I uploaded to youtube.

Druga opcja to usprawnione wideo które udostępniłem na youtube.





The extended version has a small intro, force description and other stuff like cropping and better audio.

Wersja rozszerzona zawiera małe intro, opis sił i ulepszenia w postaci przycięć/wycięć i normalizacji audio.

As for my thought after viewing it live.
  1. Facebook cuts quality, it looked way better on my camera. A lot is dependant on the wifi so in the future I will probably simply do normal videos.
  2. The forces should be properly introduced in the beginning - fixed in the extended version.
  3. Less of "those guys", "those guys", "them" more of actual unit names/designations and what each unit is actually doing.
  4. The Camera needs to be closer and I need to pay more attention to it. I tend to forget about it and focus on playing - need more practice.


    Jeśli chodzi o moje przemyślenia po obejżeniu zapisanej transmisji.
    1. Facebook bardzo pogarsza jakość, transmisja na moim telefonie wyglądała zdecydowanie lepiej. Dużo zależne jest od prędkości wifi, na przyszłość najprawdopodobniej ograniczę się do zwykłych wideo.
    2. Siły powinny zostać przedstawione na początku - poprawione w wersji rozszerzonej.
    3. Mniej "oni", "tamci", "tych", "tymi" więcej faktycznych nazw jednostek i rozkazów które wykonują.
    4. Aparat musi być bliżej,a ja muszę zwracać na niego większą uwagę. Mam  tendencję do zapominania o nim i skupianiu się na grze -  potrzeba mi więcej praktyki.


    Since this is a completely new thing for me any constructive feedback is more than welcome! If you have any leave them in the comments below!

    Jest to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie więc wszelka konstruktywna krytyka jest mile widziana! Jeśli chcesz mi jakiejś udzielić zostaw komentarz poniżej!

    Comments